Математика
Усні
відповіді учнів оцінюються за такими вимогами:
Рівень
навчальних досягнень учня (учениці)
|
Бали
|
Характеристика
навчальних досягнень учня (учениці)
|
|
1
|
Учень (учениця) розрізняє математичні об’єкти, подані
в готовому вигляді (поняття, дії, правила, окремі геометричні форми в
довкіллі); виконує найпростіші математичні операції за допомоги вчителя
|
І
рівень – початковий
|
2
|
Учень (учениця) розрізняє окремі об’єкти вивчення
(математичні поняття за їх ознаками, формули); виконує найпростіші
математичні операції на рівні копіювання зразка виконання
|
|
3
|
Учень
(учениця) розрізняє об’єкти вивчення (математичні операції, моделі задач);
виконує елементарні математичні операції після детального кількаразового їх
пояснення вчителем
|
|
4
|
Учень (учениця) частково відтворює засвоєну навчальну
інформацію, наводить приклади за аналогією або за підказкою вчителя; розуміє
математичну термінологію; розв'язує однотипні математичні операції за наданим
зразком
|
ІІ
рівень – середній
|
5
|
Учень (учениця) відтворює засвоєну навчальну інформацію
за допомоги вчителя (називає суттєві ознаки математичних об’єктів); частково
використовує математичну термінологію; виконує математичні операції, але не
вміє пояснити свої дії
|
|
6
|
Учень (учениця) відтворює навчальну інформацію у
засвоєній послідовності (за допомоги вчителя формулює правила, закони й
залежності, ілюструє їх прикладами); частково коментує способи виконання
математичних операцій
|
|
7
|
Учень (учениця) називає суттєві ознаки математичних
понять; формулює прості висновки; застосовує знання й уміння під час
виконання математичних завдань за знайомим алгоритмом; частково пояснює свої
дії
|
ІІІ
рівень – достатній
|
8
|
Учень (учениця) розкриває сутність математичних понять,
наводить окремі приклади на підтвердження їх розуміння; самостійно виконує
математичні операції; детально пояснює свої дії; виправляє помилки, на які
вказує вчитель
|
|
9
|
Учень (учениця) усвідомлено відтворює навчальний зміст
(встановлює залежності, ілюструє відповіді прикладами з реального життя);
виконує завдання, які потребують значної самостійності; знаходить і виправляє
власні помилки; застосовує елементи пошукової діяльності
|
|
10
|
Учень
(учениця) вільно володіє програмовим матеріалом, встановлює міжпонятійні
зв’язки, комбінує елементи навчальної інформації і способи діяльності для
одержання іншого шляху виконання завдання; аналізує та обґрунтовує способи
виконання математичних операцій; володіє навичками самоконтролю
|
ІV
рівень – високий
|
11
|
Учень
(учениця) демонструє гнучкі знання; описує варіативні ситуації, в яких можна
застосовувати певне знання чи вміння; будує алгоритми виконання математичних
завдань; об’єктивно оцінює свою роботу
|
|
12
|
Учень
(учениця) виявляє системність знань і способів математичної діяльності,
використовує набутий досвід у змінених навчальних умовах і життєвих
ситуаціях; демонструє нестандартний підхід до розв'язування навчальних і
практично зорієнтованих задач
|
Письмові
роботи оцінюються за такими вимогами:
Рівень
навчальних досягнень учня (учениці)
|
Бали
|
Характеристика
навчальних досягнень учня (учениці)
|
І
рівень –
|
1
|
Робота виконувалась, але допущено 9 і більше грубих
помилок
|
початко
|
2
|
Правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі
допущено 8 грубих помилок
|
вий
|
3
|
Правильно
виконано 1/3 роботи або в роботі допущено 7 грубих помилок
|
|
4
|
Правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6
грубих помилок
|
ІІ
рівень – середній
|
5
|
Правильно виконано половину роботи або виконано роботу
в повному обсязі й допущено 5 грубих помилок
|
|
6
|
Правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в
повному обсязі й допущено 4 грубі помилки
|
ІІІ
рівень – достатній
|
7
|
Правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в
повному обсязі й допущено 3 грубі помилки
|
ІІІ
рівень – достатній
|
8
|
Правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в
повному обсязі й допущено 2 грубі помилки
|
|
9
|
Робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу
й 1 негрубу помилку
|
|
10
|
Робота
виконана в повному обсязі, але допущено 1 негрубу помилку
|
ІV
рівень – високий
|
11
|
Робота
виконана правильно в повному обсязі окрім завдання підвищеної складності або
творчого
|
|
12
|
Робота
виконана правильно в повному обсязі, в тому числі завдання підвищеної
складності або творчого
|